Sthlm

-Ett dygns bussfärd och några lappar fattigare men en erfarenhet rikare

Jag skriver inte här ofta men nån gång kanske man blir seriös. Om inget annat så för ens eget dåliga minne.
Jag och min bättre hälft, (läs Amanda, reds. anm.) åkte till huvudstan för att kolla läget.
Flyg/tåg kostade i runda slängar 4000:- så det fick bli buss istället och jag säger aldrig mer!
Mellanlandede i Malmö och det var tur att min resekamrat var så trevlig :D Jag blev lite besviken när jag märkte att vår lägenhet låg mitt i city och inte ute i Vårberg/Bredäng där Ison o Fille kommer ifrån (använde dock min High Won-hoodie frekvent).
Vi shoppade "lite" och sen åkte vi hem, trevlig vecka.

Just det, jag tog lite kort också:

Enjoy


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback