School

Ja idag började första kursen för terminen. Kanske världens torraste/segaste/tråkigaste lärare har vi. Nästkommande fem veckor ska vi läsa finansiering och det blir rivstart redan imorgon med grupparbete. Jubbit!!!

Nåja, lovade ju att uppdatera om M-Stak och såhär låter dagens story:

Sov knappt alls inatt, vred och vände mig och svettades och hade ont i halsen och kände mig febrig. Imorse när det var dags att stiga upp mådde jag piss och jag blev så sur på mig själv att jag tvunget måste bli kass nu när goda träningspass behövs som bäst. Efter att ha genomlidit skoldagen bar det av till the pharmacy för att inhandla nässprey + halstabletter. Efter det en liten tupplur, vilket tillhör ovanligheterna, mitt på dagen och jag var fit for fight again (relativt iaf). Det blev gymmet, axlar & traps idag. Höll igen lite men ändå godkänt pass med tanke på den fysiska konditionen.

Imorgon: skolarbete kl 09:00-16.15, hoppas jag är frisk!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback