Som ett jävla brandlarm!

Ja då var det dags igen. Lite stiltje de senaste dagarna men träningen har flutit på. Känner mig inte direkt sjuk längre men jag känner inte någon jätte-effekt av M-Stak heller. Kommer kanske i början av kommande vecka.

Nåja... Igår var det fest, och då menar jag FEST! Förkrök hos dolle-kraft, först lugnt - sen GALET! (bla. klättrade en person upp till lägenheten, våning 3, på stupröret och knackade på rutan). Kom massa folk som det inte var tänkt skulle komma och mitt i allt dyker Anettes kompisar upp med fyra hundar, crazy... Men roligt hade vi och det var inte ett nyktert öga i sikte. Vidare till T-baren för att gå igång ännu mer och då bryter dolle knäet, IGEN!

Ja det var väl allt för denna gången, bilderna talar sitt tydliga språk:

Tobbe-brandlarm




Peter-80tal


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback